Bejövő csomagok: A csomagok érkeztetése nagy tömegben, rövid idő alatt, gyorsan és pontosan kell, hogy megtörténjen. Kisméretű, nagy hatékonyságú kézi olvasók, szállítópályára telepített fix olvasók, szabad kezet biztosító ring szkennerek segítik a továbbítást.
Csomag rendezés: A szabálytalan vagy külön kezelést igénylő csomagok szállítópályára rendezése külön kihívás. Erre a területre ajánlott eszközeink segítenek gyorsan és pontosan integrálni ezeket a csomagokat is minimális emberi beavatkozással.
Csomagérzékelés/olvasás szállítópályán: A továbbítás során a vonalkódos címkék olvasása minden oldalról és pozícióból biztosítható kell, hogy legyen. Gyorsan és a megfelelő irányba kell mozdítani a csomagokat. Speciális olvasók és érzékelők segítségével van megoldásunk ezekre a feladatokra.
Kimenő csomagok: A kimenő csomagok azonosítása, rögzítése és kocsira kerülése kapcsán az olvasás, fényképezés és helykihasználás mérése kulcsfontosságú. Csak nagy kapacitású és teherbírású vonalkód technikai eszközök képesek hatékonyan elvégezni a feladatokat.
Raktár irányítási rendszer: A QLM WaProM a logisztikai és raktári folyamatokat képes teljes körűen vezérelni, és mérhetően javítani a raktári működés hatékonyságán és a raktár kihasználtságán: azaz megtervezi a raktár működését, és leosztja a feladatokat, elemzi és riportálja a teljesítményt – irányítja, nem pedig adminisztrálja a raktári folyamatokat.
Raktárkezelő rendszer: A QLM MistralNet raktárkezelő rendszer on-line adatgyűjtő használatával elvégzi a logisztikai és raktári folyamatok papírmentes dokumentálását. Hatékony megoldás kis- és közepes raktárak kezeléséhez, mellyel megvalósul a pontos tárhely szíintű készlet nyilvántartása utólagos adminisztráció nélkül.
Eszközmenedzsment: Eszközmenedzsment megoldásainkkal egyszerűen és központilag kezelheti vállalkozása vonalkód szkennereit, adatgyűjtőit és mobiltelefonjait. Szoftvereink megoldást kínálnak rendszergazdák számára, hogy akár vezeték csatlakoztatása nélkül konfigurálják, monitorozzák, frissítsék a vállalat mobil eszközeit, vagy távolról segítsék a készülékek használóit egyes problémák megoldásában.
Komplex ügyviteli és raktári rendszer: SMART ERP használatával nem kell aggódnia elveszett rendelések és félbemaradt feladatok miatt. Moduláris felépítésű Smart ERP bármilyen tevékenységű vállalkozás számára ideális választás, ahol az ügyviteli feladatok mellett raktári és készletkezelési feladatok is felmerülnek.