• Hétfő - péntek 08:30-16:30

Honeywell Operation Intelligence

Platform az informatikai eszközök figyelésére

Honeywell Operation Intelligence már tartalmazza az új egészségügyi válságra adott választ is, a fejlett eszközvezérlés és riasztási képesség segítségével.

Áttekintés

Egy hatékony informatikai eszközkezelés és optimalizálás a vállalkozás részére rengeteg költséget tud megtakarítani. Megfigyelhető, hogy az eszközöket hogyan használják, és milyen módon mozognak a teljes életciklusuk alatt.

A megoldás révén elemzések és jelentések készíthetőek melyek segítik a szervezet vezetőit, ezzel javítva az eszközök felhasználásán.

Az eszközök működésével kapcsolatos esetek, mint akkumulátor probléma, elvesztett készülékek, váratlan hardver hibák, késlekedő javítási folyamat, együttesen csökkentik a termelékenységet.

Az Operation Intelligence központosított, felhő alapú szoftver megoldás, mely teljes életciklusuk alatt kezeli az eszközöket, átlátható működést és teljesítmény információt ad készülékről, emberekről és feladatokról. Áthidalja azt a rést, mely általában hiányzik az eszközmenedzsment (MDM) rendszerekből.

Honeywell Operation Intelligence

OPERATION INTELLIGENCE három megoldási csomagot kínál

SZERVIZ-MENEDZSMENT

Egységesíti, kezeli és optimalizálja az IT eszközök nyomon követési és javítási folyamatát az alábbiak segítségével:

IT eszköz adatok egységesítése

Az összes informatikai eszköz egyetlen adatbázisba töltve sorozatszám szerint, így webes felületen keresztül elérhető.

Rendszerezi az eszközöket modell, típus, hely és sok egyéb alapján.

Nyomon követi az eszközgaranciát, szolgáltatási, szerződési feltételeket és megújítási dátumokat.

Optimalizált IT eszköz készlet

Nyomon követi a szoftverlicenceket és az informatikai eszközök verziószintjeit.

RMA és SLA kezelés

Egységesíti az RMA folyamatot (gyártói javítás), kiküszöbölve a „hiba nem található” és az elfelejtett eseteket.

„Megfelelő méretű” tartalékkészlet és „megfelelő helyen” az összes informatikai eszköz egyetlen webhelyen.

BASIC

Nyomon követi, elemezi és jelentést készít az IT eszközök működési teljesítményről az alábbiak segítségével:

Eszköz teljesítmény megfigyelés

Automatikusan gyűjti a teljesítmény adatokat a Honeywell eszközökről, mint például a mobil számítógépek, nyomtatók és vonalkód olvasók.

Részletes eszközteljesítmény elemző felület, beleértve az akkumulátor állapot figyelést, szkennelés és nyomtatási mennyiséget és eszközhasználati szinteket.

Valós idejű képet nyújt a szoftverről, firmware-ről és biztonsági frissítések verzióiról.

Esemény monitor / Riasztáskezelő

Naplózza az eszköz eseményeit, például a nyomtatónál elfogyott a média vagy adatgyűjtőnél az elemcserét.

Leejtés érzékelés

Naplók és időbélyegek készítése minden mobil számítógép leejtési eseménynél.

Nyomtató és scanner láthatósága

PROFESSIONAL

Kiterjesztett problémamegoldás a BASIC funkciókon felül az alábbiak segítségével:

Egészségügyi válságra válasz

Munkatársak közötti távolság érzékelés, eszköz fertőtlenítési kezelő, Eszköz ki- és bejelentkezés, távmenedzsment és rendszer törlési funkció.

Rendszer frissítések és távolról konfigurálás

Feltölthető az új operációs rendszer és firmware frissítés, valamint az új eszközkonfigurációs fájlok.

Eszközkereső

Az Eszközkereső gyorsan megtalálja elveszett Mobility Edge eszközöket melyek be vannak kapcsolva vagy offline állapotban vannak.

Hibás akkumulátor felismerése

Mobil alkalmazás észleli és figyelmeztet a hibás akkumulátorok cseréjére.

 

Az Operation Intelligence hatékony megoldást kínál a mobil eszközpark kezelésére a termelékenység maximális fenntartása érdekében, a készülékek teljes életciklusa alatt.

Összefoglaló

BASIC

  • – Alapvető eszköz mutatók
  • – Akkumulátor egészség
  • – Szoftver és eszközhasználat
  • – Leejtés érzékelés és esemény naplózás

PROFESSIONAL

  • – Alapvető eszköz mutatók
  • – Akkumulátor egészség
  • – Szoftver és eszközhasználat
  • – Leejtés érzékelés és esemény naplózás
  • – Szoftver frissítés
  • – Konfigurálható riasztások
  • – Automatikus frissítés eszközönként
  • – Beltéri helymeghatározás / eszköz keresés

SERVICE MANAGEMENT

  • – Gyártói javítóközpont összeköttetés
  • – SLA / szerződés megújítások / No Fault Found
  • – Tartalék eszközkészlet kezelés

ÚJ EGÉSZSÉGÜGYI VÁLSÁG REAKCIÓK JELLEMZŐI

  • – Ügyfél számláló
  • – Távoli vezérlés és eszköz törlés
  • – Eszköz fertőtlenítés kezelő
  • – Eszköz ki- és belépés
  • – Munkatársak közötti távolság érzékelés

További hírek

Zebra RFID megoldások

Használja ki a Zebra évtizedes szakértelmét és tervezési megközelítéséta maximális RFID hatékonyság eléréséhez. Használja ki a Zebra évtizedes szakértelmét, innovatív

Elolvasom